poniedziałek, 22 października 2012

Blog poświęcony jest opisom powstałych obrazów - krótkie historie wspomnień

Blog poświęcony jest opisom powstałych obrazów.
Autorka blogu opisuje krótkie historie wspomnień,

inspiracji przekazanych na płótnie.  
Jednym słowem "Małe historie powstania obrazu"
Artystka urodzona i od zawsze zamieszkuje piękne Podlasie.
Podlaski pejzaż jest jej inspiracją do jej twórczości co pokazuje na filmiku
"Pejzaż Podlasia"            
                                                                              Łomża - "Narew we mgle"
   




"Leśna droga Jednaczewo"

Malarka o sobie:

Moja przygoda z malarstwem zaczęła się na poważnie w roku 1974.
Pracowałam jako plastyk dowodzący w dużych zakładach bawełnianych.  
Malarstwo olejne, plastyka i różnego rodzaju projekty wypełniały mój cały dzień w pracy.
Mam za sobą wiele wystaw moich prac, za co byłam wyróżniana wieloma dyplomami.
Otrzymałam order za zasługi dla kultury w byłym województwie łomżyńskim - 1989 r :)
Współpracowałam też ze znanym w świecie Szwajcarem Eckertem (działacz UNICEFu). 
Malowałam dla niego portrety dzieci różnych narodowości.
Prace z tego okresu rozsiane są po całym świecie, obrazy znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach,
jak też w innych krajach  w Szwajcarii, Kanadzie. Być może jeden z nich znajdzie się i w Twojej :)
Malarstwo które "uprawiam" - to malarstwo sztalugowe. Znakomita większość moich prac to obrazy olejne.
Udział w wystawach znajdziesz w moim profilu. 
 Teresa Kopańska
 W życiu moim kolory odgrywają ogromną rolę. Wykorzystuję je w mojej twórczości. Poprzez obserwację zmieniających się barw w przyrodzie poznaję coraz bardziej ich znaczenie nie tylko w sferze estetycznej ale i w emocjonalnej. W jednym z egipskich papirusów pojawiło się twierdzenie, iż ten kto zna swój własny kolor, zna samego siebie. Kolory nabrały też wielkiego znaczenia w moich pracach, są jakby symbolami w przekazywaniu rzeczy nierealnych.
Od roku 2007 jestem właścicielką i założycielką największego w Polsce internetowego "Forum - malarstwo" TessArt.pl, które zrzesza artystów - malarzy, plastyków i miłośników malarstwa.
"Forum - Malarstwo" Tessart.pl
Forum koncentruje się na interpretacjach dzieł wielkich artystów znanych i nieznanych malarzy.
Na forum znajdziesz "Ważny słownik definicji w malarstwie, plastyce, grafice",
"Symbole w malarstwie - słownik"  i inne ważne wiadomości z Historii sztuki.
Blog ten poświęcam moim obrazom, które powstały z różnych względów, nie tylko inspirowane bogatą w piękno "Naturę" ale też zainspirowane wydarzeniami i wspomnieniami.
Ślady pędzla na obrazie to najbardziej moja osobista wypowiedź. Wyraża mój stan ciała i ducha.
W moich obrazach zawieram ciąg zwierzeń i zawierzeń, zapisy przeżywanych chwil i ślady życia
zachowane w czasie teraźniejszym.
Maluję również obrazy, portrety na zamówienie. Rysuję - maluję karykatury, rysunki satyryczne.
Jeśli Ci się podoba moje malarstwo, to Serdecznie Zapraszam.też na moją stronkę  
Jak zamówić obraz - "malarstwo"lub karykaturkę - zobacz.
Kontakt: mail  tessart.tk@gmail.com  ,  tereska_047@wp.pl oraz tel.kom. 507150690

Szczerze zachęcam do komentowania moich prac, będą mile widziane rady i uwagi. 
Oby nie były zbyt surowe i obraźliwe. 
 
Codzienne odwiedziny na moim balkonie,  sikoreczek na śniadaniu.
 

Zajrzyj też do moich akwarelek na stronie w tematyce różnej.
Są na sprzedaż - szczerze zachęcam.
"Białe ptaki"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz